UKK

Usein kysytyt kysymykset ja vastaukset

Keskimääräinen tilauksen käsittelyaika on 1-4 työpäivää tilauksen vastaanottamisesta. Kuljetusaika on normaalisti 1-4 työpäivää. Varaudu siis ainakin 5 työpäivän toimitusaikaan.

 

Toimitusaika voi vaihdella myös tuotekohtaisesti ja tällöin käsittely- ja toimitusaika-arvio ilmoitetaan tuotesivuilla. 

 

Jos tilauksesi tuotteilla on eri toimitusaikoja, tilaus toimitetaan pisimmän toimitusajan omaavan tuotteen mukaan.

Toimitusaika-arviot on laadittu logistiikkayhtiöiden antamien tietojen perusteella. Hikipanta tai sen käyttämät toimittajat eivät ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin toimittajan ja Postin aiheuttamiin viivästyksiin. Pidätämme oikeuden myös pidempiin toimitusaikoihin juhlapyhien ja kampanjoiden aikana.

Jokainen hikipanta.fi tai sen kauppiassivustoilta ostettu tuote valmistetaan asiakkaan tilauksesta, joten tuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta. Tutustu vaatteiden kokotaulukkoon tuotteen sivulla.  Jos haluat lisätietoja tuotteista tai esimerkiksi niiden koosta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme täällä (linkki yhteydenottolomakkeeseen) tai sähköpostilla [email protected]

Toimitus maksaa toimitustavasta riippuen 5,90- 19,90€. Näet tilauksesi toimituksen kustannuksen verkkokaupan kassalla.

Yli 100€ tilauksissa toimitus on ilmainen.

Vaatteiden tuotesivuilla löytyy useimpien tuotteiden kohdalla kokotaulukko, josta löytyy tuotteen eri kokojen kainalo-kainalo -mitta sekä hartia-helma -mitta.  Voit myös kysyä apua koon valintaan täällä tai sähköpostilla [email protected]

Toimitamme tilauksesi Postin tai muun kuljetuspalvelun välityksellä lähimpään ja sinulle mieluisampaan postitoimipisteeseen, josta voit noutaa paketin.  Sinulla on 7 päivää aikaa noutaa paketti noutopisteestä.

Ota sähköpostilla [email protected] tai yhteydenottolomakkeen kautta yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos laitat sähköpostia, laita viestin otsikkokenttään tilauksesi tilausnumero. Tilausnumeron löydät mm.  sinulle sähköpostilla lähetetystä tilausvahvistuksesta.

Kun olet tehnyt tilauksesi ja maksanut sen, saat sähköpostitse tilausvahvistuksen. Kun paketti on lähtenyt meiltä, saat siitä myös tiedon sähköpostiisi. Toimistusvahvistuksesta löytyy seurantakoodi, jolla voit seurata lähetyksen kulkua. Kun pakettisi on noudettavissa toimipaikasta, saat siitä tiedon tekstiviestillä. Voit myös aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme täällä ja laittamalla viestiä [email protected].

Jos tilauksesi on kadonnut kuljetuksen aikana, ota yhteyttä asiakaspalveluumme  täällä tai [email protected], jotta voimme tehdä selvityspyynnön kuljetusyhtiölle.

Mahdollisissa toimitusviivästyksissä sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi, edellyttäen, että tilaustasi ei ole vielä lähetetty. Kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme, emme voi enää perua toimitusta, vaan se toimitetaan postilaatikkoosi tai postitoimipisteeseen, josta voit noutaa sen 7 päivän kuluessa.

Olemme vastuussa siitä, että tavaramme ovat virheettömiä toimitettaessa. Jos olet saanut viallisen tuotteen tai epäilet, että olet saanut viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä täällä tai sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Kirjoita Otsikoksi ’Reklamaatio’ ja tilauksesi numero, ja kirjoita lyhyt kuvaus siitä, mikä tuotteessa on vialla. Lähetä myös kuva reklamaation syystä.

Värjäytyneitä tuotteita ei käsitellä reklamaationa, sillä se katsotaan kulumiseksi, edellyttäen, että tuotteet eivät ole sellaisia vastaanotettaessa.

Osassa reklamaatiotilanteista pyydämme lähettämään tuotteen takaisin meille. Tuotteen asiaankuuluva suojaus ja paketointi on asiakkaan vastuulla . Huolimattoman paketoinnin vuoksi vaurioituneet tuotepalautukset eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.

Tuotevirhetilanteissa vaaditaan, että tuote on käyttämätön ja ehdottomasti uudessa kunnossa ja että tarrat ja mahdolliset etiketit ovat tallella.

Sivustollamme olevat kuvat ovat vain likimääräinen esikatselu lopputuotteesta. Pidätämme oikeuden pieniin poikkeamiin. Tuotekuvien värit ja kuosit voidaan kokea eri tavoin eri näytöissä. Siksi harhaanjohtavaa väriä ei hyväksytä perusteeksi reklamaatiolle.

Virhevastuumme määräytyy sovellettavan lain mukaan. Mikäli huomaat tuotteessa virheen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, vaikka tuotteen palautusaika olisi jo kulunut umpeen.

Vastaamme kaikista virheistä, jotka olivat tuotteessa sen saadessasi, vaikka virhe havaittaisiin vasta myöhemmin. Sinun tulee kuitenkin ilmoittaa havaitsemastasi virheestä kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun olet sen havainnut. 

Takuu kattaa valmistus- ja materiaaliviat. Normaali kuluma ei kuulu takuun piiriin, eikä myöskään ulkoisen tekijän aiheuttamat vauriot, kuten onnettomuudet tai hoito-ohjeiden tai käyttöohjeiden vastainen käyttö. 

Seuraavat asiat tulee liittää mukaan takuun alaiseen palautukseen:

  • Sähköpostiin lähetetty tilausvahvistus tai kuitti
  • Yhteystiedot (puhelinnumero, osoite ja sähköpostiosoite) 
  • Vian tai tuotevirheen kirjallinen seloste. 


Takuuseen liittyvissä kysymyksissä ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen: [email protected].

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä tai [email protected], niin sovitaan muutoksista. Jos tilaustasi ei ole vielä käsitelty ja lähetetty, voidaan esimerkiksi samaan tilaukseen lisätä vielä uusia tuotteita.

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä tai [email protected], niin selvitämme asian.